Bedoeld als opbouwende kritiek:
Goede acties.
Goede bedoelingen.
Slechte campagnestrategie.
Door dit soort stukken (handleiding imagoschade) en het ludiek/agressieve plaatje alsmede de "handleiding" zelf zetten jullie jezelf in een niet al te best daglicht.
Een groot commercieel hotel als Bastion heeft uiteraard last als zij imagoschade leiden. Dit kan bij het Bastion hotel ook prima gezien zij op schandalige manier met hun werknemers omgaan. Als je dit middels ludieke acties aan het licht brengt heb je genoeg speelruimte en zul je veel mensen voor je weten te winnen.
De reactie van buurman/buurvrouw met verfschade spreekt boekdelen.
De acties en tevens deze publicatie hebben een wel erg stilistisch karakter waaruit een sterk scenecultuurtje spreekt. Dat is jammer want het gaat ten koste van de boodschap. Overigens zijn de acties niet of nauwelijks in de reguliere media geweest waardoor je je met recht kan afvragen hoeveel imagoschade er nou echt geleden wordt en hoeveel je met wat slimmer strategisch campagnewerk kan bereiken.
Iets meer voor effect gaan en iets minder voor stilistisch "anarchisme". Daarmee doe je namelijk vooral jezelf (onnodig!) imagoschade aan.
Hoe dan ook... Ga in godsnaam vooral door!
Agressors
Beste mensen,
Bedoeld als opbouwende kritiek:
Goede acties.
Goede bedoelingen.
Slechte campagnestrategie.
Door dit soort stukken (handleiding imagoschade) en het ludiek/agressieve plaatje alsmede de "handleiding" zelf zetten jullie jezelf in een niet al te best daglicht.
Een groot commercieel hotel als Bastion heeft uiteraard last als zij imagoschade leiden. Dit kan bij het Bastion hotel ook prima gezien zij op schandalige manier met hun werknemers omgaan. Als je dit middels ludieke acties aan het licht brengt heb je genoeg speelruimte en zul je veel mensen voor je weten te winnen.
De reactie van buurman/buurvrouw met verfschade spreekt boekdelen.
De acties en tevens deze publicatie hebben een wel erg stilistisch karakter waaruit een sterk scenecultuurtje spreekt. Dat is jammer want het gaat ten koste van de boodschap. Overigens zijn de acties niet of nauwelijks in de reguliere media geweest waardoor je je met recht kan afvragen hoeveel imagoschade er nou echt geleden wordt en hoeveel je met wat slimmer strategisch campagnewerk kan bereiken.
Iets meer voor effect gaan en iets minder voor stilistisch "anarchisme". Daarmee doe je namelijk vooral jezelf (onnodig!) imagoschade aan.
Hoe dan ook... Ga in godsnaam vooral door!