english
nederlands
Indymedia NL
Vrij Media Centrum Nederland
Indymedia NL is een onafhankelijk lokaal en mondiaal vrij communicatie orgaan. Indymedia biedt een andere kijk op het nieuws door een open publicatie methode van tekst, beeld & geluid.
> contact > zoek > archief > hulp > doe mee > publiceer nieuws > open nieuwslijn > disclaimer > chat
Zoek

 
Alle Woorden
Elk Woord
Bevat Media:
Alleen beelden
Alleen video
Alleen audio

Dossiers
Agenda
CHAT!
LINKS

European NewsReal

MDI klaagt Indymedia.nl aan
Rechtszaak Deutsche Bahn tegen Indymedia.nl
Onderwerpen
anti-fascisme / racisme
europa
feminisme
gentechnologie
globalisering
kunst, cultuur en muziek
media
militarisme
natuur, dier en mens
oranje
vrijheid, repressie & mensenrechten
wereldcrisis
wonen/kraken
zonder rubriek
Events
G8
Oaxaca
Schinveld
Schoonmakers-Campagne
Hulp
Hulp en tips voor beginners
Een korte inleiding over Indymedia NL
De spelregels van Indymedia NL
Hoe mee te doen?
Doneer
Steun Indymedia NL financieel!
Rechtszaken kosten veel geld, we kunnen elke (euro)cent gebruiken!

Je kunt ook geld overmaken naar bankrekening 94.32.153 tnv Stichting Vrienden van Indymedia (IBAN: NL41 PSTB 0009 4321 53).
Indymedia Netwerk

www.indymedia.org

Projects
print
radio
satellite tv
video

Africa
ambazonia
canarias
estrecho / madiaq
kenya
nigeria
south africa

Canada
hamilton
london, ontario
maritimes
montreal
ontario
ottawa
quebec
thunder bay
vancouver
victoria
windsor
winnipeg

East Asia
burma
jakarta
japan
manila
qc

Europe
alacant
andorra
antwerpen
armenia
athens
austria
barcelona
belarus
belgium
belgrade
bristol
bulgaria
croatia
cyprus
estrecho / madiaq
euskal herria
galiza
germany
grenoble
hungary
ireland
istanbul
italy
la plana
liege
lille
madrid
malta
marseille
nantes
netherlands
nice
norway
oost-vlaanderen
paris/île-de-france
poland
portugal
romania
russia
scotland
sverige
switzerland
thessaloniki
toulouse
ukraine
united kingdom
valencia
west vlaanderen

Latin America
argentina
bolivia
brasil
chiapas
chile
chile sur
colombia
ecuador
mexico
peru
puerto rico
qollasuyu
rosario
santiago
tijuana
uruguay
valparaiso

Oceania
adelaide
aotearoa
brisbane
burma
darwin
jakarta
manila
melbourne
oceania
perth
qc
sydney

South Asia
india
mumbai

United States
arizona
arkansas
atlanta
austin
baltimore
big muddy
binghamton
boston
buffalo
charlottesville
chicago
cleveland
colorado
columbus
danbury, ct
dc
hampton roads, va
hawaii
houston
hudson mohawk
idaho
ithaca
kansas city
la
madison
maine
miami
michigan
milwaukee
minneapolis/st. paul
new hampshire
new jersey
new mexico
new orleans
north carolina
north texas
nyc
oklahoma
omaha
philadelphia
pittsburgh
portland
richmond
rochester
rogue valley
saint louis
san diego
san francisco
san francisco bay area
santa barbara
santa cruz, ca
seattle
tallahassee-red hills
tampa bay
tennessee
united states
urbana-champaign
utah
vermont
western mass
worcester

West Asia
armenia
beirut
israel
palestine

Topics
biotech

Process
discussion
fbi/legal updates
indymedia faq
mailing lists
process & imc docs
tech
volunteer
Credits
Deze site is geproduceerd door vrijwilligers met free software waar mogelijk.

De software die we gebruiken is beschikbaar op: mir.indymedia.de
een alternatief is te vinden op: active.org.au/doc

Dank aan indymedia.de en mir-coders voor het creëren en delen van mir!

Contact:
info @ indymedia.nl
De Brandstof opslagtanks in Brazilië en het milieu
jose carlos turella borges - 23.01.2009 03:26

De Brandstof opslagtanks in Brazilië en het milieu

De Brandstof opslagtanks in Brazilië en het milieu
Door Jose Carlos Turella op 02:43 Borges 06.01.2009


Besmetting door lekkage uit opslagtanks van benzine, diesel en kerosine contaminerende het milieu, en de ondergrondse water tafel en diep water


De opslagtanks van de brandstof in Brazilië en het milieu.


In Brazilië zijn er bijna 33 duizend gas in het land rond, totdat het decennium van 2002, deze tanks zijn van koolstofstaal en voldoen aan de normen van de Techniek aan de Amerikaanse regering door het Braziliaanse olie-industrie met de Amerikaanse herstel compensatie en direct in de prijs van benzine en diesel prijs van het lidmaatschap "sinds 1954 door middel van normen STANDARTS 30 en 30A.
Elke tank die in dit land is een chemische stof die verontreinigt de cava milieu "water tafel en diep water", zoals je ziet, het gieten van deze brandstoffen voor het milieu en het drinkwater is heel schadelijk, want een liter benzine of diesel besmetten 10000000 liter drinkwater.
Als we goed zijn voor slechts een oppervlakkige analyse dat er gemiddeld 4 tot 5 tanks hebben opgeroepen tot een universum dat zal ons met te veel in de situatie en het drinkwater.
De olie-industrie meestal installeert tank van 10.000 liter, 15.000 liter of 30.000 liter bi compartimentspecifieke.
Tot het midden van de jaren 2005 tot 2008 de olie-industrie is dat de eigenaar van de tanks via wederverkopers contract leningverstrekkende het gebruik van tanks, nu om te ontsnappen aan de verantwoordelijkheid, door de wederzijdse overeenkomst en / of het gebruik van merk en / of franchise, de eigenaar van de post om te ontsnappen aan de misdaad van milieuwetten en ecologische verantwoordelijkheid voor de tanks en de preventieve en correctieve onderhoud.
Om te ontdekken of er genoeg besmetting en het vaststellen van de lekkage site en via hydrogeologisch onderzoek, de installatie van waterputten pisométricos profielen op de site en een straal van 3 km van deze site weten of er sprake was van lekkage en vervuiling van de ondergrond en het water tabel.
Als de controle is noodzakelijk geologische site, en de putjes geïnstalleerd te bekijken en te bepalen van de rookpluim van contaminatie.
Opgemerkt moet worden dat de producten die worden verkocht op een detailhandelaar van brandstof, benzine, diesel-en smeerolie en kerosine naar de tijden, is uiterst kankerverwekkend "de lijn BTX, benzeen, xyleen en tolueen, aromaten en polymeren. Wat is vloeibaar, in geval van besmetting doet zich alleen voor de sanering en niet het totale ontsmetting.
En net om op te noemen, is het noodzakelijk te zorgen met de grondslagen primaire, secundaire, spoor-en zee-terminals en de luchtvaart, als gevallen zoals de Moóca "Esso Brasileira de Petróleo" gesloten sinds het begin van 2000 voor mij dat dit dag wordt afgesloten door het milieu te voorkomen en moeten worden verholpen met een 24 uur per dag, zoals de mate van besmetting op die site eerder, indien de Villa Carioca, basis van Shell, onder andere het gehele nationale grondgebied.
Vragen de toepassing van art.225 van de federale grondwet en de wet van Misdaden milieu-en zelfs in het geval van de TAC's gemaakt met de openbare aanklager en de federale staat of ontsmetting en sanering, en hoe die te onderzoeken en te bevestigen dat de werkzaamheden zijn of worden gemaakt.
De Braziliaanse ervaring moet worden gebracht internationaal, voor alle landen van Oceanië, Azië, Europa, Midden-Amerika en Zuid-Amerika en Mexico, de Verenigde Staten en Canada en ook in het Afrikaanse continent en vooral in de olieproducerende Arabische landen.
We moeten ook waarschuwen voor het volgende: examens worden gehouden in de drinkbaarheid van drinkwater de markt gebracht als BTX lijn? Het etiket voor de marketing van deze tests? Wat zijn we drinken in deze generatie en de toekomst?
We hebben in kaart te brengen in onze kleine planeet waar zijn de raffinaderijen en alle items die kunnen opleveren voor het milieu, het water tafel en diepe wateren.
Wat is er de milieuverplichtingen, omdat de olie-industrie alleen agens is besmet, hebben we om te vieren en om de discussie te verbeteren technologie tot een minimum te beperken van de aansprakelijkheid voor beroepsmatige, milieuverplichtingen en het evenwicht in gebruik met de verbranding van koolstof, de opslag en industrialisatie, dus rationeel, want wat je wilt, het is dat boven allen en allen, en financiële en economische belangen het eerst komt de humanitaire kwestie van gezondheid, behoud van de soort en de toekomst.

Dr. Jose Carlos Borges Turella
OAB / SP 91508
advies en juridisch advies


Email:  jc5913tb@hotmail.com

- E-Mail: jc5913tb@hotmail.com
 

Lees meer over: natuur, dier en mens

aanvullingen
> indymedia.nl > zoek > archief > hulp > doe mee > publiceer nieuws > open nieuwslijn > disclaimer > chat
DISCLAIMER: Indymedia NL werkt volgens een 'open posting' principe om zodoende de vrijheid van meningsuiting te bevorderen. De berichten (tekst, beelden, audio en video) die gepost zijn in de open nieuwslijn van Indymedia NL behoren toe aan de betreffende auteur. De meningen die naar voren komen in deze berichten worden niet zonder meer door de redactie van Indymedia NL gesteund. Ook is het niet altijd mogelijk voor Indymedia NL om de waarheid van de berichten te garanderen.