Naming and shaming is een rechtse hobby en laat het bij hen.
Dit heeft naar mijn mening geen zin.
Het toont misschien de woede aan maar meer
heb je aan politiek inhoudelijke argumenten.
Neem nou ook de koelbloedige moordenaars op de juwelier.
Ze hebben de namen en foto's uitgebreid in beeld gebracht.
Zelfs de weduwe verzocht er mee te stoppen.
Het lost het probleem niet op.
Een van de dader zei: Ik heb financiele problemen.
Kapitalisme is dus het probleem.
Via naming and shaming probeert de heersende klasse
in te spelen op onderbuik gevoelens en probeert men
op die manier de mensen rustig te houden door hen
een doekje voor het bloeden te geven.
De vraag zou moeten zijn:
Hoe vervang je het kapitalisme door het socialisme.
Een reactie op deze eerdere aanvulling "Ook deze foto's laten weer zien dat het Amsterdamse politiekorps een autochtoon racistisch bolwerk is."
Best mogelijk dat het Amsterdamse politiekorps een autochtoon racistisch bolwerk is, maar dat blijkt niet uit deze verzameling stillen. Volgens mij is het meedoen met de romeo's een vrijwillige taak. Het zegt dus vooral iets over de individuen die zich hiervoor laten lenen. Lekker macho, lekker slaan, knijpen en wurgen. Kennelijk is dat meer iets voor autochtonen dan voor allochtonen.
En had je de deelnemers van de demo zelf gezien? Die waren gemiddeld toch net zo blank. Zegt dit dan ook iets over anarchisten? Zijn die racistisch omdat er weinig mensen met een kleurtje bij de beweging zitten? (Ja, er zijn uitzonderingen, net als dat ik ook wel eens een donkere stille ben tegengekomen.)
Het is terecht om kwaad te zijn op het beleid en het gedrag van de smeris in Amsterdam. Maar beperkt je tot zinnige argumenten. En dan wordt het tijd om het te hebben over alternatieve manieren om demonstraties en acties te organiseren, maar dit kan beter niet online.
Quote: En dan wordt het tijd om het te hebben over alternatieve manieren om demonstraties en acties te organiseren.
Inderdaad. Ik zie als oplossing:
Demonstreer zoals men dat wereldwijd doet en niet typisch herkenbaar als anarchisten.
Als a'dammer bevestig ik hierbij dat de foto's vrij recent zijn (kan niet staven of dit 1 mei is) en dat ik bijna elke kop herken. Hilarisch of niet, zelfs de bijna dubbelganger van Joran vd Sloot ook
take it easy, aan een reactie wordt gewerkt. Ondertussen saat het een ieder vrij om foto's elders te plaatsen (internet is groot genoeg), en een artikel te schrijven over wat en waarom.
Naming and shaming is een
Naming and shaming is een rechtse hobby en laat het bij hen.
Dit heeft naar mijn mening geen zin.
Het toont misschien de woede aan maar meer
heb je aan politiek inhoudelijke argumenten.
Neem nou ook de koelbloedige moordenaars op de juwelier.
Ze hebben de namen en foto's uitgebreid in beeld gebracht.
Zelfs de weduwe verzocht er mee te stoppen.
Het lost het probleem niet op.
Een van de dader zei: Ik heb financiele problemen.
Kapitalisme is dus het probleem.
Via naming and shaming probeert de heersende klasse
in te spelen op onderbuik gevoelens en probeert men
op die manier de mensen rustig te houden door hen
een doekje voor het bloeden te geven.
De vraag zou moeten zijn:
Hoe vervang je het kapitalisme door het socialisme.
racistisch bolwerk?
Een reactie op deze eerdere aanvulling "Ook deze foto's laten weer zien dat het Amsterdamse politiekorps een autochtoon racistisch bolwerk is."
Best mogelijk dat het Amsterdamse politiekorps een autochtoon racistisch bolwerk is, maar dat blijkt niet uit deze verzameling stillen. Volgens mij is het meedoen met de romeo's een vrijwillige taak. Het zegt dus vooral iets over de individuen die zich hiervoor laten lenen. Lekker macho, lekker slaan, knijpen en wurgen. Kennelijk is dat meer iets voor autochtonen dan voor allochtonen.
En had je de deelnemers van de demo zelf gezien? Die waren gemiddeld toch net zo blank. Zegt dit dan ook iets over anarchisten? Zijn die racistisch omdat er weinig mensen met een kleurtje bij de beweging zitten? (Ja, er zijn uitzonderingen, net als dat ik ook wel eens een donkere stille ben tegengekomen.)
Het is terecht om kwaad te zijn op het beleid en het gedrag van de smeris in Amsterdam. Maar beperkt je tot zinnige argumenten. En dan wordt het tijd om het te hebben over alternatieve manieren om demonstraties en acties te organiseren, maar dit kan beter niet online.
Quote: En dan wordt het tijd
Quote: En dan wordt het tijd om het te hebben over alternatieve manieren om demonstraties en acties te organiseren.
Inderdaad. Ik zie als oplossing:
Demonstreer zoals men dat wereldwijd doet en niet typisch herkenbaar als anarchisten.
Als a'dammer bevestig ik
Als a'dammer bevestig ik hierbij dat de foto's vrij recent zijn (kan niet staven of dit 1 mei is) en dat ik bijna elke kop herken. Hilarisch of niet, zelfs de bijna dubbelganger van Joran vd Sloot ook
Alle foto's zijn dus alweer
Alle foto's zijn dus alweer weggejorist.
Hoezo "vrije media" bij indy? Hier wordt duidelijk kant gekozen voor de politiestaat.
waarom zijn de fotos
waarom zijn de fotos weggehaald?
zijn gewoon fotos van openbare plaatsen genomen., zonder namen van diegene er bij dus wtf, waarom censuur?
en als er censuur wordt gepleegd dan graag even een reactie van de redactie waarom.
take it easy, aan een reactie
take it easy, aan een reactie wordt gewerkt. Ondertussen saat het een ieder vrij om foto's elders te plaatsen (internet is groot genoeg), en een artikel te schrijven over wat en waarom.